StrongFirst SFL Barbell

Chceš maximalizovat svůj silový potenciál? Seznam se s velkou činkou!

StrongFirst kurz s velkou činkou je přesně to, kde se naučíš jak – a jak správně.

Ve StrongFirst rozebíráme cviky na jednotlivé součástky, a pak je znovu sestavíme do silného celku. Louie Simmons, jeden ze světově proslulých powerliftingových coachů, kdysi řekl našemu chairmanovi: “Zpětně si vyskládal to, co moji nejsilnější žáci dělají přirozeně.” Naše výukové tipy a progrese jsou unikátní v oboru, a výuková křivka našich studentů je ta nejrychlejší. Garantováno.

Kurz byl speciálně designován pro muže a ženy se základními kettlebell dovednostmi a nulovými zkušenostmi s velkou činkou. (Jsi ale vítán i v případě, že si s činkou už několik let hraješ, a konečně ses rozhodnul, že chceš zesílit.)

Narozdíl od našich certifikací nemáme na kurzech žádné silové zkoušky a nároky – ale budeš potřebovat alespoň nějaké zkušenosti s kettlebell. Kettlebell je nejlepší možný vstupní bod do silového tréninku. Když se správně používá, tak učí neocenitelné lekce pohybu, které připraví na bezpečný a efektivní trénink s velkou činkou. Předtím, než se zapíšeš na kurz s velkou činkou, potřebuješ ovládat následovné kettlebell cviky a dovednosti: Swing, pohárový dřep (Goblet Squat), zpevnění a “zapakování” ramen. To instruktorovi umožní se soustředit na výuku specifik cvičení s velkou činkou, místo toho, aby trávil čas výukou základů silného pohybu. Základy cvičení s kettlebell se můžeš naučit na kettlebell kurzu, anebo od certifikovaného kettlebell instruktora. Nevyžadujeme však žádný důkaz ketllebell dovedností.

Naučíš se profesionální techniku v následovných fundamentálních cvicích:

  • StrongFirst SFL Barbell: Kurz posilování s velkou činkouDeadlift (mrtvý tah, pozved)

Deadlift je ultimátní test síly a jeden z nejmocnějších cviků na vybudování síly celého těla. Je jasnou volbou  cviku na spodní část těla především pro sportovce, kteří musí maximalizovat zesílení s minimálním svalovým přírůstem.

  • Zadní dřep

Zadní dřep je nejmocnějším cvikem pro rozvoj síly nohou, jakož i číslo jedna pro vybudování svalové hmoty.

  • Military Press

Military Press je klasickým testem horní části těla a mocným cvikem na rozvoj síly. StrongFirst vyučuje nejvybroušenější techniku, kterou požívali sovětští vzpěrači ve zlaté éře striktního tlaku ve stoje nad hlavu.

  • Programming

Jakmile zvládneš techniku cviků s činkou, naučíme tě téměř blbuvzodorný programový blueprint, který tě provede prvním rokem, který pod činkou strávíš.

Kurzy vyučuje speciálně vybraný kádr těch nejlepších profesionálů, v přátelské atmosféře, kterou člověk nalezne jen mezi silnými lidmi, kteří si nepotřebují nic dokazovat.

Zdar a sílu!

KALENDÁŘ PLÁNOVANÝCH STRONGFIRST AKCÍ

Datum / čas Událost
15/09/2017 - 17/09/2017
8:00 - 18:00
Instruktorská certifikace SFL Barbell
KB5 Gym Praha, Praha 3
28/10/2017
10:00 - 16:00
Tactical Strength Challlenge
Funkční trénink Praha, Praha 6 - Dejvice
03/11/2017 - 05/11/2017
8:00 - 18:00
Instruktorská certifikace SFG Kettlebell Level I
Funkční trénink Praha, Praha 6 - Dejvice

Share on Facebook1Tweet about this on Twitter0Share on Google+0Email this to someone